sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Mun rakkaat on tullu kottiin!

Hähä, joku vois luulla otsikosta et tää on joku nyyhkytipostaus, ku mukulat oli yäkyläsä mummulasa. Olihan se tosi kiva ku olivat selkeesti kaivannu äitiä ja isiä ja loikkasivat heti sylliin. Ja olivat kuulemma ollu mummulle ja ukolle tosi kilttejä, nukkunu ja syäny hyvin. Mut hei, on täsä ny vähä tärkeempiäki asioita, nää rakkaat on ihan ommaa luakkaans, hehe.

Kerroin aikasemmin et klikkailin vähä yhdestä nettikaupasta hääpäivälahjaa ittelleni. Miäs siis lupas ostaa, mut valinnan päätäntävalta oli mulla. Ei siis mittään ku nettialejen ihmemaahan ja tadaa! Nyt ne on kotona. Pääkaupunkilaistunu kaksossisko kävi ne noutamasa ja toi mulle ihan kottiin asti ny viikonloppuna.

Mitä ihanaa siältä paljastuu... 

Tattadadaadadaa! Minna Parikan Melt sandalit. <3

Olivat siis alessa, ihan kunnon prosenteilla. Miäs ku oli luvannu kengät mulle ostaa, ni mitäs sitä enempää miättimään. Ovat niin ihanat! Ja koron huimasta kymmenestä sentistä hualimatta, on tosi hyvät jalasa. Tää on vaatinu kärsivällistä harjottelua, ennen korkokenkä tarkotti meikäläiselle ihan maksimissans viittä senttiä. Mut kaikkee sitä oppii, ku vanhaks ellää. :) Oon miättiny et tää on jottain mun kolmenkympin kriisiäni ku yht'äkkiä oon alkanu kovasti tyttöistyä. Korkokengät on ihania ja tukka on huamaamattans venähtäny tosi pitkäks. Ei olis viälä viis vuatta sitte uskonu sitäkä. 


Ps. Huamena ku jaksan keskittyä enempi, ni tullee hääpläjäys. Oltiin eilen ihan kahdestans Miähen kans ystävän häisä. Ny on vähä väsy.

2 kommenttia:

  1. Ei saakeli. Meinasin siihen postaukseen, jossa vihjaisit tästä hääpäivälahjasta, kommentoida, että jos ne saakeli soikoon on jotkut Parikat niin lupaan haljeta kateudesta :D Poks vaan, halkesin! Iiihanat on, tosi tosi kauniit. Huikeeta tuo kymmenen sentin korkokin, pitäiskö sitä alkaa harjoitella kun ens vuonna tulee jo ihan aikuisen naisen ikäkin mittariin enkä vieläkään hallitse korkokenkiä. Sua ne kyllä pukee, niinkuin pitkä tukkakin :) Se on kyl kasvanut huikeesti, kun muistaa millaista lookia suosit justiinsa silloin viis vuotta sitte!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pahoillani, koitas kursia ittes pikimin kassaan. ;)
      Eiks teilläki oo hääpäivä tällai kesäkuumalla? Annat kato sille miähelles vähä vinkkiä... :D Ja kiitos kehuista. Taas. :)
      Naapurin täti juur sano sunnuntaina et taidan olla äääripäitten ihminen. Ku tuli juurki koroista ja tukasta puhetta... Mistä liä moista keksiny. Heh.

      Poista

Kommentoikaa rohkeesti!