torstai 2. tammikuuta 2014

Murphyn laki ja valivali.

Kaikki varmaan tiätää ton "lain". Ku joku mennee piäleen, ni kaikki mennee piäleen. Täälä ja täälä aiheeseen pureuduttu jo aikasemminki, mut jatkan silti. Määgämäägä ja valivali.

Kerranki oli kova inspiraatio kunnon kuva- ja tekstipläjäykseen oikeestaan koko joulukuulta, mut ei. Kone sohlottaa enkä saa yhtäkä niistä noin kahdestasadasta kameralla odottavasta kuvasta latautuun konneelle. Ja ku joulusta olis aika paljo kivampi kirjottaa kuvien kera, ni yritän huamena paremmalla onnella. Nyt tyydyn siis purnaamaan. Eiks oo kiva? Sitte ku jottain tekstiä saan aikaseks, seki on määkimistä. Ja se muuten ottaa päähän kans et en saanu joulukuun aikana ku viis tekstiä puserrettua. Siis viis. Ei mulla ny kai niin kiire oo ollu. Syytän pimeyttä, päivä tuntuu loppuvan ennen ku alkaaka. Vali vali siittäki.

Tää päivä alko rattosasti pommiin nukkumisella, ja sit piti tiätysti hosua mukulat hoitoon ja ittens töihin kauheella kiukulla. Kahta minuuttia kahdeksan olin onneks pelipaikalla. Tyäskentelyn taso tännään "Osaatko varmasti käyttää nitojaa?"- luakkaa. Omians nostamaan miäliallaa. Kotona oli vastasa kiukkuset mukulat, ne protestoi vähä normiarkee kaikkien pyhien jälkeen. "Äiti, sinä et saa mennä milloinkaan enää arkisin töihin.", ilmotti Ellastinen ennen nukkumaanmennoo. Sit tuliki poru, sille siis. Mulle vähä myähemmin. Ymmärtäähän sen kiukun mutku ei vaan jaksas ku itekki tekis miäli heittäytyä lattialle ja vettää kunnon itkupotkuraivarit.

Päivän kruunuks kippasin viälä pualen törpöllistä paistinrasvaa (Olin grillimuija uutenavuatena ja tein makkaraperunoita rasvakeittimellä.) päälleni ja liukastuin pihalla. Nyt haisen ranskanperunalle ja takapuali sattuu. Et semmosta. Parempi onni huamena.

                                     
Tämmöstä käytetään töisä muksujen kans.
Arvatkaa mikä noista ötököistä mää tännään olin? :D
     
Ps. Ettei nyt ihan kokonaan valitukseks menis, ni kerrottakoot et olin eilen superalehaukka ja sain Ellastiselle ens talveks (luitte oikein) mettästettyä himoitsemani toppahaalarin. Jee. Piänet on ilot.                              

2 kommenttia:

  1. Huamenna sit kuvia paremmalla onnella. Kattotaan näyttääks samanlaiselta ko mun unesani. Näin meinaan unta, että olin teillä jouluna. Parempaa huamista, ainaki sää haiset hyvältä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mahtavaa et joku uneksii viättäväns joulua meillä. :D
      Ja kiitti. Melkein kiakollinen ruahosipulicastelloo vedetty ensiavuks harmistukseen. Eiköhän se tästä, viikonloppu tulosa ja kaikkee. :)

      Poista

Kommentoikaa rohkeesti!